Op zoek naar digitale oplossingen voor uw bedrijf?

Veelgestelde vragen

Offertes

Door het vergelijken van offertes van de verschillende carrosseriebedrijven krijg je alle informatie die je nodig hebt om een beslissing te nemen. De offertes zijn gestructureerd volgens onderstaand schema en bevatten alle details met betrekking tot het herstel.

Details van de herstelling:

  1. Herstelprijs (vaste prijs incl. BTW)
  2. Beschrijving van het herstelproces (bijvoorbeeld: wordt de deur uitgedeukt of vervangen?)
  3. Originele onderdelen (indien nodig: kwaliteit van het reserveonderdeel)
  4. Hersteltijd (duur van de herstelling)
  5. Afstand tussen de carrosserie en jouw huis
  6. Voorgestelde data (wat zijn de beschikbaarheden van de carrosserie om jouw auto te herstellen?) Goed om te weten: de voorgestelde data worden je nooit opgelegd en je kunt de herstelling altijd op een later tijdstip regelen.

Het aanbod van elke carrosserie bevat ook een lijst van extra diensten die door de carrosseriebedrijven van Fixico worden aangeboden.

Details over de extra diensten:

  1. Alternatieve transportmiddelen (Biedt de carrosserie een vervangwagen aan? Gratis of betaald? Zo ja, wat zijn de dagtarieven?)
  2. Ophaal- en bezorgservice (Heeft de werkplaats een ophaal- en brengservice? Gratis of betaald?)
  3. Autowasstraat (Is het wassen van jouw auto inbegrepen?)

Was dit antwoord nuttig?

Alle vragen

Hoe zijn de offertes opgebouwd?

Door het vergelijken van offertes van de verschillende carrosseriebedrijven krijg je alle informatie die je nodig hebt om een beslissing te nemen. De offertes zijn gestructureerd volgens onderstaand schema en bevatten alle details met betrekking tot het herstel.

Details van de herstelling:

  1. Herstelprijs (vaste prijs incl. BTW)
  2. Beschrijving van het herstelproces (bijvoorbeeld: wordt de deur uitgedeukt of vervangen?)
  3. Originele onderdelen (indien nodig: kwaliteit van het reserveonderdeel)
  4. Hersteltijd (duur van de herstelling)
  5. Afstand tussen de carrosserie en jouw huis
  6. Voorgestelde data (wat zijn de beschikbaarheden van de carrosserie om jouw auto te herstellen?) Goed om te weten: de voorgestelde data worden je nooit opgelegd en je kunt de herstelling altijd op een later tijdstip regelen.

Het aanbod van elke carrosserie bevat ook een lijst van extra diensten die door de carrosseriebedrijven van Fixico worden aangeboden.

Details over de extra diensten:

  1. Alternatieve transportmiddelen (Biedt de carrosserie een vervangwagen aan? Gratis of betaald? Zo ja, wat zijn de dagtarieven?)
  2. Ophaal- en bezorgservice (Heeft de werkplaats een ophaal- en brengservice? Gratis of betaald?)
  3. Autowasstraat (Is het wassen van jouw auto inbegrepen?)

Was dit antwoord nuttig?

Een andere vraag?

Neem contact op met onze autoschade-experts van maandag tot en met vrijdag 09:00 - 18:00