Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er nadat ik een opdracht heb geplaatst?
Fixico ontvangt je aanvraag en controleert deze, om er zeker van te zijn dat de Fixico carrosseriebedrijven een goed beeld hebben van jouw schade. Als er dingen ontbreken of onduidelijk zijn dan nemen wij contact met je op. Daarna sturen wij jouw aanvraag door naar de gespecialiseerde carrosseriebedrijven uit jouw regio. Binnen 48 uur ontvang jij vervolgens de eerste offertes. Je kunt 3 biedingen ontvangen (lees hier waarom). Wanneer je, na het vergelijken van de verschillende offertes het beste bod hebt geselecteerd nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen. En klaar is kees!
Was dit antwoord nuttig?
Wat gebeurt er nadat ik een opdracht heb geplaatst?
Fixico ontvangt je aanvraag en controleert deze, om er zeker van te zijn dat de Fixico carrosseriebedrijven een goed beeld hebben van jouw schade. Als er dingen ontbreken of onduidelijk zijn dan nemen wij contact met je op. Daarna sturen wij jouw aanvraag door naar de gespecialiseerde carrosseriebedrijven uit jouw regio. Binnen 48 uur ontvang jij vervolgens de eerste offertes. Je kunt 3 biedingen ontvangen (lees hier waarom). Wanneer je, na het vergelijken van de verschillende offertes het beste bod hebt geselecteerd nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen. En klaar is kees!
Een andere vraag?
Neem contact op met onze autoschade-experts van maandag tot en met vrijdag 09:00 - 18:00