Op zoek naar digitale oplossingen voor uw bedrijf?

Veelgestelde vragen

Beoordelingen

Je beoordeling wordt gekoppeld aan de desbetreffende carrosserie. Wij maken nooit aanpassingen en zullen ze altijd plaatsen, positief of negatief. Je mag je naam opgeven of anoniem blijven. Elke beoordeling telt mee voor het ‘rapportcijfer’ van de carrosserie.

Als de beoordeling negatief is zal Fixico contact opnemen met de carrosserie en de klant. Wij willen namelijk dat iedereen blij is. En als dat niet zo is, zullen we er alles aan doen om beide partijen toch tevreden te stellen. Mocht er sprake zijn van een onjuiste of oneerlijke beoordeling, behoudt Fixico zich het recht voor om deze te verwijderen. Bij drie gelijksoortige negatieve beoordelingen bij dezelfde carrosserie, zal Fixico deze uit het systeem verwijderen. Wij willen de beste kwaliteit kunnen blijven garanderen. Want we nemen onze klanttevredenheid heel serieus.

Was dit antwoord nuttig?

Alle vragen

Wat wordt er gedaan met mijn beoordeling na het plaatsen?

Je beoordeling wordt gekoppeld aan de desbetreffende carrosserie. Wij maken nooit aanpassingen en zullen ze altijd plaatsen, positief of negatief. Je mag je naam opgeven of anoniem blijven. Elke beoordeling telt mee voor het ‘rapportcijfer’ van de carrosserie.

Als de beoordeling negatief is zal Fixico contact opnemen met de carrosserie en de klant. Wij willen namelijk dat iedereen blij is. En als dat niet zo is, zullen we er alles aan doen om beide partijen toch tevreden te stellen. Mocht er sprake zijn van een onjuiste of oneerlijke beoordeling, behoudt Fixico zich het recht voor om deze te verwijderen. Bij drie gelijksoortige negatieve beoordelingen bij dezelfde carrosserie, zal Fixico deze uit het systeem verwijderen. Wij willen de beste kwaliteit kunnen blijven garanderen. Want we nemen onze klanttevredenheid heel serieus.

Was dit antwoord nuttig?

Een andere vraag?

Neem contact op met onze autoschade-experts van maandag tot en met vrijdag 09:00 - 18:00